Tässä osassa sitten hypitään vähän vuosia eteenpäin, joten älkää suuttuko.  Hyvää pääsiäistä myös kaikille.  Ja toivoisin että kaikki ketkä ovat lukeneet tätä niin ilmoittaisivat jotain vaikka kommentilla, niin tiedän että kannattaako tähän uhrata aikaa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

   Olen jo 4 vuotias joten pääsen aloittamaan opiskelut.  Totta puhuen odotan niitä innolla, vaikka olen nähnyt kuinka rasittunut siskoni Melody on niistä, no hän onkin erillainen kuin minä.  Äitinikin oli aivan innoissaan kun oli huomannut kalenterista että olen kohta 4 vuotta.  Syntymäpäiväni olivat upeat en ollut koskaan nähnyt noin suuria ja hienoja juhlia.  Iloani oli myös parantanut kun olin päässyt "parrasvaloihin". Kaikki halusivat vuorollaan hemmotella ja lelliä minua.  Siskoni, joka oli jo lähes 8 oli minulle hieman kateellinen.  Koska hän jäi ilman huomiota.

    Muutaman vuoden päästä sekin muuttui, kun hän ystävystyi kaukana asuneen prinsessan kanssa.  Melody pääsi matkustamaan pitkän matkan päähän tapamaan uutta ystäväänsä ja minä en tietenkään saanut tulla mukaan.  Jouduin jäämään kotiin opiskelemaan lukemista ja kirjoittamista. Ei se kyllä minua haitannut yhtään sillä pidin lukemisesta ja opiskelusta.  Aloitin 6 vuotiaana myös soittamaan huilua, se on kuulemma Genovian kansallis soitin.  Monet kehuivat minun taiteellisia lahjojani, mutta onnellisinkaan hetki ei jatku ikuisuuden.

Kun täytin kymmenen niin aloin jo ymmärtää maamme asioita.  Täällä on paljon rikkaita, mutta myös köyhyyttä.  Enkä kestänyt katsella sitä epä oikeuden mukaisuutta.  Ja minua alkoi jo ärsyttämään kun koko ajan ympärillä parveili ihmisiä.  Olisin halunnut edes hetken omaa rauhaa.  Rakastin lukemista, joten kun olin vihdoin ja viimein saanut hetken vapautta istahdin lukemaan suosikki kirjaani.  Melody on jo 14 vuotias ja hän saa paljon enemmän vastuuta kuin minä.  Melody pääsee mukaan äidin retkille maamme eri kolkkiin.  Ei se totta puhuen minua haittaa yhtään, mutta enään Melodyllä ei ole aikaa minulle, joten tunnen itseni välillä todella yksinäiseksi.  Vaikka sitä ei kyllä uskoisi, koska ympärilläni parveilee paljon ihmisiä.